خلاقیت بیش از حد گاهی دردسر است!
سلام.
در اکثر مواقع خلاقیت به عنوان رکنی اثربخش و کارآمد در تبلیغات بشمار می آید، اما اگر این عنصر هم بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد، نتیجه معکوس می شود و تبلیغات کم اثر و سردرگم کننده می گردد. بنابراین یک مشاور تبلیغاتی قدرتمند، یک مشار بازاریابی دانا در مشارکت با شرکت تبلیغاتی سازنده تبلیغ میزان خلاقیت بکار رفته در طرح ها را مد نظر قرار می دهند تا گروه هدف، طرح ها را متوجه شوند. به طرح های زیر نگاه کنید، آیا به سادگی متوجه می شوید این طرح ها چه کمپانی را تبلیغ می کنند؟
در اکثر مواقع خلاقیت به عنوان رکنی اثربخش و کارآمد در تبلیغات بشمار می آید، اما اگر این عنصر هم بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد، نتیجه معکوس می شود و تبلیغات کم اثر و سردرگم کننده می گردد. بنابراین یک مشاور تبلیغاتی قدرتمند، یک مشار بازاریابی دانا در مشارکت با شرکت تبلیغاتی سازنده تبلیغ میزان خلاقیت بکار رفته در طرح ها را مد نظر قرار می دهند تا گروه هدف، طرح ها را متوجه شوند. به طرح های زیر نگاه کنید، آیا به سادگی متوجه می شوید این طرح ها چه کمپانی را تبلیغ می کنند؟




+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و یکم مرداد ۱۳۹۴ ساعت 19:7 توسط علیجاه شهربانویی
|
در این وبلاگ به نقد و بررسی برنامه های بازاریابی و تبلیغات منتشر می شود. همچنین در این زمینه پست بلاگ های آموزشی نیز قرار داده می شود.